דף הבית כללי קידום אתרים ב-Google: נעים מאוד להכיר

קידום אתרים ב-Google: נעים מאוד להכיר

מאת: אודי אלמלם

 

קידום אתרים ב-Google – כולם מדברים על זה, כולם רוצים את זה אבל לא כולם יודעים מה זה ואיך בדיוק עושים את זה.

במאמר זה אפרט מדוע חשוב ומשתלם לקדם ב-Google ואתן לכם הכרה עמוקה יותר עם אפשרויות קידום האתרים ב-Google, כך תוכלו להחליט מהי האופציה המתאימה לכם.

קידום אתר אינטרנט ב-Google – למה זה חשוב ולמה זה משתלם?

השקעתם סכום כסף לא מבוטל, בחרתם חברה טובה להקמת אתר האינטרנט שלכם, יש לכם כעת אתר אינטרנט באמת יפה אבל… הגולשים עדיין לא מגיעים, למה? מהסיבה הפשוטה שבהנחה שלא פרסמתם את האתר ב-PRIME TIME של ערוץ 2, אף אחד לא יידע שהוא קיים. כאן בדיוק נכנס לתמונה מנוע החיפוש המדהים ששמו Google.

חשוב שתכירו נתון אחד פשוט, אבל מדהים: כ-80% מהכניסות לאתרי האינטרנט מגיעות דרך מנועי חיפוש (כדוגמת וואלה, נענע10, נטקס וכד') אם כי מעל ל-90% מהחיפושים מתבצעים דרך מנוע החיפוש Google, משמע, אם אתה לא שם – אתה לא קיים!

Google מסדר את האתרים מן הראשון ועד לאחרון (אי שם בעמוד אינסופי) לפי מספר גבוה של פרמטרים, כאשר בתוצאות הראשונות יופיעו האתרים אשר קודמו באופן מקצועי, כך שאם אתם לא מקודמים, סביר להניח שבמילות החיפוש החשובות בתחום בו אתם עוסקים (לדוגמא: פרחים, תקליטן, שמלות כלה וכד') תמצאו את עצמכם אי שם בעמוד רחוק מאוד, ולשם כידוע אף גולש לא מגיע.

אז מה בכל זאת עושים כדי שהגולשים ימצאו אתכם במילים החשובות? מקדמים! המשיכו לפסקה הבאה ותכירו את 2 אפשרויות הקידום הפופולאריות של Google.

אפשרויות הקידום ב-Google

ישנן 2 אפשרויות קידום פופולאריות של Google:

1. קידום אורגני (לאופציה זו נקרא "ראש גדול") – קידום אתר האינטרנט שלכם בתוצאות החיפוש הרגילות של Google (משמע בצד הימני של המסך). קידום זה דורש ביצוע של חברות קידום אתרים מקצועיות אשר צברו כברת דרך ארוכה בקידום אתרי אינטרנט לעמוד הראשון המילות חיפוש פופולאריות (לא, האחיין שלכם בן ה-14 שלומד מחשבים בתיכון לא מתאים לפרויקט כזה). הקידום עצמו מתבצע ע"י החברה תוך התמקדות בכמה נקודות חשובות כדוגמת שדרוג הקוד הקיים באתר על מנת שיהיה ידידותי ל-Google, פיתוח קישורים יוצאים-נכנסים ועוד, כאשר המטרה הסופית היא להביא את אתרכם כמה שיותר גבוה ב-Google כך שכמה שיותר גולשים יגיעו לאתר האינטרנט שלכם. דירוג גבוה יותר = יותר כניסות לאתר.

2. Google AdWords (לאופציה זו נקרא "ראש קטן") – קידום בתשלום בצד השמאלי של Google (כל אלה שאתם רואים שמופיעים תחת השם "קישורים ממומנים"). הרעיון כאן הוא פשוט: פותחים חשבון מפרסם ב-Google, קובעים את המחיר לקליק בודד, קובעים את התקציב החודשי המקסימאלי, את מילות החיפוש הרצויות ו… אתם מקודמים בצד השמאלי, כאשר הראשון הוא מי ששילם הכי הרבה עבור קליק בודד וכן הלאה. יש לציין שגם באופציה זו נהוג להיעזר בחברת קידום אתרים יודעת לנהל קמפיין קישורים ממומנים בצורה טובה ומקצועית.

ידוע כי גולשים מעדיפים בבירור אתרים שמשתמשים באופציית "ראש גדול" כי אלו אתרים אשר ידועים כאתרים שהתוכן שלהם מושקע יותר ומתעדכן לעיתים קרובות יותר.

עכשיו אחרי שראיתם כיצד עובד Google והכרתם את אפשרויות הקידום השונות בו, כל שנותר לכם הוא לבחור את אופציית הקידום המתאימה לכם.

שיהיה בהצלחה!

הכותב אודי אלמלם, הינו מנכ"ל חברת GlobalWeb המתמחה בקידום ובהקמת אתרי אינטרנט בהתאמה אישית. אתר אינטרנט: www.globalweb.co.il

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם