דף הבית שיווק ואסטרטגיה ניוזלטר (Newsletter) – מותרות ?

ניוזלטר (Newsletter) – מותרות ?

אדם קונה מאתר בגדים באינטרנט
דיוור ישיר ושיווק

האם ניוזלטר (Newsletter) – מותרות ?

הכול על השרות , הצורך בו , היתרונות ודרכי הפעולה.

ניוזלטר (Newsletter) – מותרות ? יש לי סיפור עבורכם. "כבר הרבה זמן שאני חלשה " ציינתי בקול ענות חלושה בפניי רופא המשפחה שלי ופני התעוותו  תוך שמיטת שפתיי הצידה ברפיון " אני אוכלת בשר , דגים , ופירות אבל עדיין אני סובלת מעייפות החומר, חלוש'ס תמידי, וחוסר מוטיבציה לפעול פיזית בכל תחום" הרופא צקצק בלשונו באכזבה הפנה אותי למספר בדיקות דם (שלעולם לא אלך לעשות ) והציע לי ויטמינים שאמורים לחזק אותי ולשמור עליי פעילה, חיונית, ומתפקדת בחברה.

ולמה אני מלאה אתכם במצב בראותי הרופף ? מכיוון שאני מעוניינת ליצור הקבלה בין שירות הניוזלטר לוויטמינים :
כל יועץ שיווקי יודע שאתר האינטרנט שלך הוא המרכז השיווקי של העסק. הניוזלטר כך מסתבר הוא ויטמין שמחזק ומשמר אותו.

קל באימונים וקל בקרב

בעולם אינטרנטי מטורף בו חברות ובעלי עסקים מחפשים באופן שוטף דרכים חדשות ומקוריות לשווק עצמן, מגיע הניוזלטר המספק פתרון אינטרנטי כולל, לשליחת עדכונים, מסרים ומידע לרשימות תפוצה לפי בחירת בעל העסק והסכמתם של הלקוחות. אז היום כל בעל עסק מחזיק באתר אינטרנט שמאופסן במקומות שונים באינטרנט , הניוזלטר פועל כשחקן חיזוק שמוודא שהלקוח לא ישכח אותך. הוא שם כדי להזכיר, לגרות ולמשוך את הלקוח תוך שמירת קשר רציף ועקבי.

כל יועץ שיווקי מבין, שבעזרת שחקן זה, בעל העסק מבצע שיווק יזום ללקוחות שבויים שמקבלים את המסרים השיווקיים ישירות למייל שלהם. חשוב כמובן תוכן איכותי ומעניין שיכול להגיע ללקוחות הקיימים ולאלו הפוטנציאליים וליצר עניין. ניתן לעדכן על מבצעים, הטבות, מוצרים ושירותים חדשים יגיעו מתוך הניוזלטר לתיבת המייל של הלקוח תוך שמירה על הקו השיווקי שלכם והפורמט העיצובי שלכם (בהודעות שנשלחות יש אופציה לסגנן ולהוסיף את הלוגו של חברתכם ). לפורמט הניוזלטר ניתן להוסיף מאמרים כתבות ועוד תכנים מעניינים לפי בחירת בעל העסק.

לכל משווק יש פחד ושמו "ספאם"

אחת הפחדים בשיווק מסוג זה הוא הצורך "לא להציק ללקוח" , ניוזלטר הוא לא "ספאם" הוא דואר שאתה שולח ללקוחות קיימים שלך , ויש אופציה לתת להם את זכות הבחירה להמשיך לקבל ממך מסרים מסוג זה או לסרב. לכן, שיווק זה הוא לא אגרסיבי אלה אינפורמטיבי ומפותח. יש לציין בניגוד לדואר ספאם, הודעות אלה יגיעו ללקוחות שכבר מודעים לקיומך קיבלו ממך שירות ויש להם עניין להמשיך להתעדכן אודותיך. פחד אחר שיכול להגיע דווקא מאנשי מקצוע – יועץ שיווקי שלכם, הוא לאבד רשומים (לקבל הסרות מרשימת התפוצה) כתוצאה מתכנים שאינם איכותיים.

יתרון מודרני נוסף

בימים עברו היו נוהגים בעלי עסק לשכור חברות לדיוור ישיר או יחסי ציבור, שישמרו על קשר עם הלקוח בעזרת גימיקים שונים ומקוריים . משרדים אלו דאגו לדוור פיזית: עלונים, דפי מידע, מתנות מקוריות עם לוגו בעל העסק , תחתיות לכוסות , לוחות שנה , וגזרי נייר משונים . זאת לא הייתה תקופה טובה להיות בה עץ. אבל היום שהזיקה היא לחסכנות , ושמירה על הסביבה , הניוזלטר לא מזיק, חוץ משחיקת המיניסקוס של האצבע המורה שמקליקה כדי לפתוח את אותו מסר .

אז עכשיו רק נותר להחליט , מה אנחנו כבעלי עסק מעדיפים , להזין את העסק שלנו במוצרי בסיס או להוסיף לו ויטמין N ?

מאת : מערכת דיוור אלקטרוני / ניוזלטרים שלח מסר – www.sendmsg.co.il

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם