דף הבית מכירות בקמעונאות ניהול המרחב הקמעונאי – הדרכה פנים ארגונית

ניהול המרחב הקמעונאי – הדרכה פנים ארגונית

תמונה שמתארת לקוחות רוכשים בעולם הקמעונאות
ניהול המרחב הקמעונאי

ניהול המרחב הקמעונאי – כיצד לגרום ללקוחות לקנות יותר ?

הדרכה פנים ארגונית ייחודית לבעלי חנויות או רשתות קמעונאיות המעוניינים לשדרג את יכולות מנהלי החנויות בנושא ניהול המרחב הקמעונאי. ההדרכה כוללת : עיצוב החנות ויצירת חווית קניה, בניית מבצעים, ביצוע מכירות ברחבי החנות ובקו הקופות ובניית מדדי הצלחה לשיפור התוצאות העסקיות.

הדרכה פנים ארגונית בנושא ניהול המרחב הקמעונאי והגדלת המכירות בנקודת מכירה מאפשרת לבעלי רשתות, חנויות ומרכולים לשפר את התוצאות העסקיות בארגונם תוך השפעה על התנהגות הצרכנים בנקודת המכירה והחלטות הרכישה שלהם.

ההדרכה מותאמת לצורכי החנות או הרשת המזמינה את הפעילות ונבנית לאחר חקירה קפדנית וניתוח הפעילות הקיימת בחנות, התנהגות הצרכנים וביצוע לקוח סמוי. רק לאחר הבנת הנעשה בחנות ובניהול המרחב הקמעונאי הקיים, נבנית הדרכה מותאמת לשיפור התוצאות העסקיות.

הנושאים הנלמדים :

  • ניהול המרחב הקמעונאי וסידור המוצרים.
  • הדרך לייצר חווית לקוח.
  • ניהול נקודת מכירה וקו קופות.
  • התנהגות צרכנים בנקודת המכירה.
  • המגע הראשוני עם הלקוח.
  • בניית כימיה עם לקוחות באמצעות NLSP
  • שפת הגוף במכירה הקמעונאית.
  • ניהול ובניית מגוון מוצרים.
  • זיהוי צורכי הלקוח.
  • עיצוב סביבה קמעונאית.
  • מגמות קמעונאיות בעידן החדש.
  • פרסום בנק' המכירה.
  • טקטיקות להגדלת המכירות.
  • ניהול מבצעים וכוח המכירה.
  • הגדרת מוצרי איפולס
  • ביצוע Up Sale  להגדלת נתח לקוח/
  • יצירת מועדון לקוחות / לקוחות חוזרים.

למה כדאי ללמוד – ניהול המרחב הקמעונאי ?

  1. מקסום רווחיות – ניהול שטחי קמעונאות יעיל יכול להשפיע באופן משמעותי על הרווחיות של החנות. על ידי אופטימיזציה של הפריסה ומיקום המוצרים בעלי עסקים יכולים לעודד מכירות גבוהות יותר וקנייה דחופה, שכולם תורמים להגדלת ההכנסה.
  2. חווית לקוח – שטח קמעונאי מאורגן היטב ומושך מבחינה ויזואלית יכול לשפר את חווית הלקוח הכוללת. זה מקל להקל על הלקוחות למצוא את מה שהם מחפשים, וליצור סביבת קניות נעימה.
  3. בקרת מלאי – ניהול שטח יעיל מסייע בבקרת מלאי. זה מבטיח שהמוצרים מוצגים כראוי, ומפחית את הסבירות למלאי יתר או חוסר מלאי, מה שעלול להוביל לאובדן מכירות או מצב של מלאי עודף.
  4. תדמית מותג – הפריסה והארגון של השטח הקמעונאי יכולים להעביר את הזהות והערכים של המותג. חלל מטופח ומעוצב יכול ליצור תדמית חיובית של המותג מוביל ולבנות אמון עם הלקוחות.
  5. יעילות בעלויות הקבועות – אופטימיזציה של שטח המסחר יכולה לעזור להפחתת עלויות התפעול. ניצול מיטבי של השטח הפנוי מאפשר לשווק יותר מוצרים בפחות שטח וחוסך בשכר דירה ובשירותים.
  6. יתרון תחרותי – בשוק תחרותי, שטח קמעונאי מנוהל ביעילות יכול להבדיל את העסק שלכם מהמתחרים. לקוחות נוטים לבחור להיכנס לחנויות מאורגנות, מושכות ויזואלית וקלות לניווט.
  7. פרודוקטיביות עובדים – מרחב מאורגן היטב מקל על הצוות למצוא מוצרים ולסייע ללקוחות, מה שמגביר את תפוקת העובדים ואת שביעות הרצון מהעבודה.

מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם