דף הבית ניהול עסקי טלמרקטינג ותאום פגישות

טלמרקטינג ותאום פגישות

צוות אנשי מכירות עושים מכירות טלפוניות.
טלמרקטינג - מכירות טלפוניות

המרכז הישראלי לשיווק, חברת מומחים בתחום ליווי ויעוץ עסקי להגדלת המכירות לרבות מערכי מכירות טלפוניים העסקים בפעילות טלמרקטינג ותאום פגישות. במאמר זה נציג לפניכם טיפים מעשיים לביצוע טלמרקטינג ותאום פגישות בצורה יעילה.

טיפים בביצוע טלמרקטינג ותאום פגישות

  1. ביצוע מחקר של קהל היעד ביסודיות, הבנת הצרכים העסקיים או הפרטיים שלהם, נקודות הכאב וההעדפות שלהם.
  2. בצעו תעדוף פניות נכנסות על סמך הסבירות שלהם להמרה לפגישות או למכירה טלפונית.
  3. פתחו הצגת פתרונות משכנעת בצעו ניתוח SWOT (חזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים) יחסית למתחרים.
  4. צרו תסריט תמציתי ומרתק שמדגיש את היתרונות של המוצר או השירות שלכם. התמקדו באופן שבו ההצעה שלכם פותרת את הבעיות של הלקוחות הפוטנציאליים או ממלאת את צרכיהם.
  5. תרגלו את שיחת המכירה וודאו שהמכירה נשמעת טבעית ובטוחה.
  6. בצעו שיחות מכירה ראשונות מוקלטות, הקשיבו היטב לתגובות ולהתנגדויות של הלקוחות הפוטנציאלי, נתחו את ההתנגדויות והטיפול בהם, הקריאה לפעולת סגירת עסקה טלפונית או תאום פגישה ורמת האינטראקציה עם הלקוחות. התייחסו לדאגותיהם ולהתנגדויותיהם של הלקוחות בכבוד.

תהליך המכירה הטלפונית

  1. התחלו את שיחת המכירה בברכה ידידותית והקדמה – התקשרתי במטרה… השתמשו בשם הלקוח הפוטנציאלי כדי להתאים אישית את האינטראקציה ולבנות גישה אישית וחברית.
  2. מצאו בסיס משותף או תחומי עניין משותפים כדי לבנות קרבה.
  3. כבדו את זמנם – שימו לב לזמנו של הלקוח הפוטנציאלי והימנעו ממונולוגים ארוכים.
  4. בקשו תמיד רשות לפני הצלילה למגרש שלכם – "התקשרתי בזמן טוב ?".
  5. הציעו לקבוע שיחת המשך אם הלקוח הפוטנציאלי עסוק או לא מוכן להתחייב כרגע.
  6. לאחר שיחה שלא נסגרה – שלחו מייל המשך המסכם את נקודות המפתח שנדונו. ספקו מידע או משאבים נוספים שעשויים להיות מועילים ללקוח.
  7. התמדה היא המפתח, אך הימנעו מלהיות דוחפים או תוקפניים – בקיצור נודניקים.
  8. בתאום פגישות – הציעו אפשרויות תזמון גמישות כדי להתאים לזמינות של הלקוח הפוטנציאלי.
  9. תקשרו בצורה ברורה את המטרת וסדר היום של הפגישה כדי לקבוע ציפיות.
  10. שלחו הודעת אימייל לאישור פגישה עם התאריך, השעה וסדר היום. לקראת הפגישה שלחו תזכורת כדי להבטיח נוכחות.
  11. בנו תהליך שיפור מתמשך – עקבו אחר מדדי השיחות, יחסי ההמרה ונתחו אותם כדי לזהות אזורים לשיפור. עדכנו ושפרו את ההצעה שלכם באופן קבוע על סמך תובנות שנאספו מהשיחות.

זכרו, טלמרקטינג מוצלח ותזמון פגישות דורשים שילוב של הכנה, הקשבה פעילה וכישורי בניית מערכות יחסים. חדדו את הגישה ותהליך המכירה באופן מתמיד ומתמשך על סמך משוב ונתונים כדי לשפר את התוצאות לאורך זמן.

מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה בנושא טלמרקטינג ותאום פגישות.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם