דף הבית כללי חידושים והמצאות בקד"מ

חידושים והמצאות בקד"מ

מבלי להישמע בדיוניים מדי, אתם מוזמנים להצטרף אלינו למסע אל העתיד, לעבר חידושי המחר בענף, הנמצאים כבר בשימוש, בחלקם. התחרות בענף, כמו גם הדינאמיות ושילוב הטכנולוגיות המתבקש באירועים מסוגים שונים, יוצרים 'מחלקות' שלמות של סיעור מוחות, רק כדי לא להישאר מאחור.

הולוגרמות

חברת טלמידיה הפיקה עבור חברת אלביט מיצג, המשלב אפקט הולוגרמה. טכנולוגיית ההולוגרמה של חברת AVS, כללה שימוש בסרטי וידאו ותכנים תלת – ממדיים, המותאמים במיוחד להולוגרמה המשלבת שחקן חי.

ההולוגרמה, שהייתה גדולה במיוחד – עשרה מטרים אורכה – היוותה את האטרקציה המרכזית בסלון האווירי בפאריז – יריד המסחר הבינלאומי לעסקי תעופה שהתקיים בשדה התעופה לה בורז'ה בבירה הצרפתית.

בוא אלי צרכן נחמד

אתם עומדים בתור לקופת הקולנוע, מתלבטים לאיזה סרט ללכת. לפתע אתם מקבלים מסר בסלולרי שלכם, ששואל אתכם אם תרצו לקבל טריילר (סירטון קצרצר) על אחד הסרטים המוצגים הערב במקום. אתם משיבים בחיוב, צופים בקטעים מהסרט ומקבלים החלטה.

משם אתם ממשיכים לתערוכה גדולה בתחום העיסוק שלכם. עם כניסתכם למתחם הנייד שלכם 'מציק' בשנית, וקורא לכם לגשת לדוכן מספר 20 לקבלת קופון הנחה למוצר איקס.

כיצד יודעים שאתם נמצאים במקום בדיוק באותו הרגע? מערכת שרתי מדיה חדשה, מבית חברת מדיה טו גו, מאפשרת לשדר ולהפיץ תכנים בקרב לקוחות פוטנציאלים, המשתמשים בטלפונים סלולרים התומכים בטכנולוגיית ה'בלו-טות". הרעיון: פרסום תלוי מקום. כדי ליצור קמפיין פרסומי סלולרי אחיד, שרת המדיה מתוכנן לפעול באופן עצמאי, או בשיתוף פעולה עם שרתי מדיה נוספים.

כך נעשה בקרב המבקרים בסינמה סיטי, שהגיעו לצפות בסרט. בעודם ממתינים בתור בקופה הוצע להם, דרך הסלולרי, לצפות בטריילר של הסרט 'בופור'. על מסך הנייד הופיעה ההודעה 'לקבלת טריילר הבופור, נא הפעילו את ה-BLUETOOTH בטלפונים הניידים'.

ברגע שהצרכן בעל הסלולר יכנס לתחום השידור של שרת המדיה, המערכת תפעל על-פי הסדר של זיהוי תחילה, מחקר ויצירת פרופיל. שרת המדיה מסוגל לשדר תכנים ברדיוס של עד 100 מטרים.

לדברי מנכ"ל ובעלי החברה, משה שרת, מבחינת המפרסם, ההבדל בין משלוח sms להודעה מהמערכת נעוץ בכך ש"צרכן יכול להתעלם מ-sms ולכעוס. העובדה ששואלים אותו אם הוא מוכן, יוצרת מצב אתה רואה אנשים באים מרצונם לסרט/מסעדה/דוכן ספציפי. זה קונספט קצת שונה ממה שהתרגלנו. הישראלי קצר סבלנות ולא אוהב ש'מנג'סים' ומציקים לו. מפרסמים אמרו לי שהם לא רוצים שזה יעיק על הלקוח".

טסים ונהנים

מגש, טס בעברית מליצית ותשבצית, תמיד היה הכלי הכי טריוויאלי באירועים, פרטיים ועסקיים כאחד. אחרי הכל, את כולם תמיד מעניין מה שמעליו, ולא המגש עצמו, אז מדוע להשקיע בו?

מכון התקנים הישראלי אישר באחרונה שימוש ושיווק של מגש חדש, בסטטוס שונה. מדובר במגש מואר בצבעים זוהרים מגוונים, הפועל על מטען וסוללות ליתיום נטענות למשך שמונה שעות עבודה רצופות.

המגש, המשווק בישראל על-ידי חברת רוז-בר, מתאים לברים אקטיביים, למרכז השולחן כפריט עיצובי, לקייטרינג, לאירועים בים ולשימושים דומים נוספים.

הדבר הגדול הבא בקרקס

אמני הקרקס הייחודי 'ריאקשן', מציגים בימים אלה שינויים וחידושים בתחומם, במסגרת התרחבות העסק ופיתוחו.

בין המופעים החדשים בקרקס: שני אקרובטים במופע אווירי משולב על בד משי, ארבעה אומנים במופע שכולו אוויר, המשלב מספר פריצות במקביל, שני אומנים על טרפז אחד במופע אקרובטי; שני אקרובטים על טרפז מתנדנד במופע יחיד מסוגו בארץ.

וגם – טרפז אש – מופע המשלב את אומנויות האש והאוויר; מופע מחול אקרובטי אווירי על-גבי קירות מבנים; וקברט ריאקשן – מופע המשלב יכולות טכניות ותיאטרליות מעולם הקרקס, בשיתוף הקהל.

שואו קונטרול פנדורה

ה'פנדורה בוקס' (תיבת הפנדורה), היא מערכת סינכרון ושליטה חדשה, למיצגים באירועים. יתרונה בכך שהיא נשלטת ממכשיר תאורה. במילים אחרות, כל האלמנטים של הבמה – תאורה, וידאו וסאונד – מוכנסים לתוך מערכת אחת. בשפה מקצועית קוראים לזה שואו קונטרול. ה'פנדורה', מבית 'קולשר', נמצאת כבר בשימוש באירועים.

לא לעיוורי צבעים

חברת א.צ.א.מ יזמות בע"מ השיקה באחרונה במות לדים המפיקות 16 מיליון צבעים וצורות שונות, המתחלפים תדיר. הבמות עשויות מפרספקסט מט. התמונות כאן מדברות בעד עצמן.

מערכת חדשות מפיק תמשיך לעקוב אחר 'הדבר הבא' בענף, כדי שתישארו מעודכנים, קריאטיביים ועם הרבה מקום לדימיון.

הכותב, יוסי חטב – הינו עורך פורטל הקד"מ של ישראל – "מפיק" המספק מידע בנושאים : אירועים, תערוכות וקד"מ ברשת. אתר אינטרנט: www.mefik.co.il

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם