דף הבית כללי פרויקט ייחודי לשיפור התוצאות העסקיות ​- בסבסוד משרד הכלכלה

פרויקט ייחודי לשיפור התוצאות העסקיות ​- בסבסוד משרד הכלכלה

רק ללקוחות המגזין עושים שיווק.

 

המרכז הישראלי לשיווק – מומחים בליווי ויעוץ עסקי להגדלת המכירות,  בשיתוף מעוף – הזרוע הביצועית של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, סניף פתח תקוה – משיקים פרויקט הדרכה וליווי לעסקים: קורס אינטנסיבי ומעשי הכולל לימודים פרונטאליים לצד מפגשים אישיים.

מטרת התכנית להפוך את המשתתפים למקצוענים ומיומנים (Closers), שיפעלו ויחתרו להשיג את המטרה: הבאת לקוחות חדשים והמרתם ללקוחות משלמים, מתוך אינסטינקט טבעי ולא מתוך בחירה. היקף הפעילות: 5 מפגשים מרתקים של 3 שעות מלאות (4 שעות אקדמאיות).

מפגש 1 – המכירות כחלק מפעילות השיווק של העסק – חלק א'

  • היכרות ועיצוב רושם ראשוני.
  • קודים והליכות בעסקים.
  • בנית מערכת אמון – שיטות וטקטיקות לחיזוק הקשר עם הלקוח.
  • שימוש בשפת הגוף כחלק מתהליך המכירה.
  • זיהוי צרכים חיצוני ופנימי ומציאת נקודת החולשה של הלקוח.
  • טקטיקות לביצוע  Spin במכירות.
  • השליטה בשיחת המכירה.

 

מפגש 2 – המכירות כחלק מפעילות השיווק של העסק – חלק ב'

  • שיטות וטקטיקות להצגה איכותית של המוצר / שירות.
  • המוח הקדמון – מודל השכנוע.
  • כללי אל תעשה בתהליך המכירה.
  • הטיפול היעיל בהתנגדויות – לרבות התנגדויות מחיר (שימוש בכוחו של הלקוח).
  • אנטומיה של סגירת עסקה – שיטות וטקטיקות מתקדמות לסגירת עסקה

 

מפגש 3 – מבוא לשיווק – בניית יעדים ותהליכי עבודה

  • מבוא לשיווק ובניית תהליכי עבודה.
  • ההבדל בין שיווק למכירות.
  • מנועי הצמיחה של העסק – המעבר לעסק משגשג.
  • קביעת מערכת יעדים ארגוניים.
  • תמהיל השיווק בעסק קטן.
  • ערותי שיווק אפקטיביים והתאמתם לעסק.

 

מפגש 4 – תוכנית עבודה אופרטיבית

  • שלבים בבניית תוכנית העבודה.
  • איתור נקודת האיזון, הגדרת יעדי רווחיות ובנית תחזית עתידית.
  • בניית מערכת יעדים והדרך להשגתם.
  • בחינת חלופות שיווק והחשיפה ללקוחות המטרה.
  • תחילת הבניה – להגשה בסוף הקורס.

מפגש 5 – סגנונות תקשורת וניהול משא ומתן

  • מהם סגנונות תקשורת ?
  • מהם סגנונות התקשורת של הלקוחות השונים?
  • איתור סגנון התקשורת של הלקוח.
  • התאמת טקטיקות המכירה לסגנון התקשורת.
  • כיצד משתמשים בסגנונות התקשורת בשיווק ובמכירות.
  • ההכנה המוקדמת לניהול משא ומתן.
  • חוקים בסיסיים בניהול משא ומתן : צדדיות בוויתורים, משא ומתן על תנאי העסקה, טיפול בהתנגדויות, שיטת הכרסום, הוויכוח וסמכויות החלטה.
  • טקטיקות משא ומתן מתקדמות כגון : נסיגה, תקיפה, התשה, שבירה.
  • הבנה מנטאלית, הפרד ומשול, דרישות מסורבות, משחק מדרוג ניהולי, קריאת תיגר, Good Guy & Bad Guy.
  • קביעת יעדי ביניים והשגתם.

​​** המרכז הישראלי לשיווק איננו מספק שירותים דרך המעוף והאפשרות לקבל שירות מסובסד מאתנו הינה רק באמצעות הלמידה בקורס .

מספר המקומות מוגבל – הרשמו עכשיו

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם