דף הבית ניהול עסקי סרטונים והדרכות שלנו

סרטונים והדרכות שלנו

שיווק באמצעות סרטונים ביוטיוב
שיווק באמצעות סרטונים ביוטיוב תמונה מאת Vectonauta ב- Freepik

הגדילו את הפוטנציאל מכירות שלכם עם סרטונים הדרכות שלנו

באתר זה תוכלו למצוא מגוון סרטוני הדרכה, מאמרי הדרכה וקישורים לקורסים והדרכות פרונטליות והיברידיות. סרטונים והדרכות שלנו מגיעים מהשטח ומספקים כלים מעשיים לשיפור התוצאות העסקיות. הישארות בקדמת יכולות השיווק והמכירות היא חיונית לצמיחה אישית ומקצועית. בין אם אתם אנשי מקצוע ותיקים שמעוניינים לשפר את כישוריכם או אנשי עסקים חדשים להוטים ללמוד את סודות הפעילות העסקית.

למה כדאי לכם לצפות בסרטונים ובמאמרי ההדרכות ?

  1. סרטוני ההדרכה שלנו, הטיפים המקצועיים ומאמרי התוכן נועדו לענות על הצרכים המגוונים של אנשי שיווק ומכירות בתעשיות השונות. מהיסודות למתחילים ועד לטכניקות מתקדמות, אנו מציעים מגוון רחב של תוכן כדי להבטיח שכולם יוכלו למצוא משהו מועיל.
  2. התוכן המקצועי שלנו מגיע ממוחי ייעוץ שיווקי, מרצים בתהליכי הדרכה במכירות בארגונים וחברות ואנשי מקצוע שמביאים את השטח לסרטונים ולתוכן המקצועי, ניתן לקבל מתוכן זה קלים מעשיים לשיפור הביצועים. המומחים שלנו מביאים חוויה מהעולם האמתי לכיתה הווירטואלית.
  3.  התוכן המקצועי שלנו עובר עדכונים מתמשכים – העולם העסקי מתפתח כל הזמן וכך גם חומרי התוכן שלנו. אנו מעדכנים באופן קבוע את התוכן כדי לשקף את המגמות, הטכנולוגיות והשיטות המומלצות העדכניות ביותר, ומבטיחים שתקבל את המידע הרלוונטי ביותר.
  4. כדי להיכנס לסרטונים והדרכות שלנו – מצ"ב קישור למאגר המידע שבאתר המחולק לפי קטגוריות בהתאם לתחומי העניין שלכם. אנחנו בטוחים שתמצאו שם תוכן רלוונטי עבורכם בתחומי הניהול, המכירות, השיווק, הקמעונאות ובכלל בעולם העסקי.

ההשקעה בפיתוח המקצועי שלכם היא חלק מהמטרות שלנו, הצטיידו בידע ובכישורים הדרושים כדי לשגשג בעולם התחרותי של היום. בקרו באתר האינטרנט שלנו כדי לפתוח עולם של הזדמנויות ולעשות את הצעד הראשון לקראת עתיד מזהיר ומוצלח יותר.

המרכז הישראלי לשיווק, מומחים בתהליכי ייעוץ שיווקי להגדלת המכירות, ניהול חיצוני של צוותי מכירות, הדרכה במכירות בארגונים וחברות לצד הדרכות באיגודים מקצועיים (לשכת המסחר תל אביב ועוד), הדרכה פנים ארגונית של צוותי מכירות לשיפור התוצאות העסקיות וליווי יועצים עסקיים בתהליכי הכשרה במסגרת בית הספר ליועצים עסקיים של האוניברסיטה. מאחלים הצלחה לכולם.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם