דף הבית מאמרים בנושא הגדלת המכירות ייעוץ שיווקי והגדלת המכירות

ייעוץ שיווקי והגדלת המכירות

שני התחומים הבעייתיים ביותר בכל עסק שהוא הם השיווק והמכירות מצד אחד וגביית חובות מצד שני. על כל אחד מאלה יקום וייפול העסק.

אדם מציג עליה במכירות
הדרך להגדיל את המכירות

ייעוץ שיווקי והגדלת המכירות, שני התחומים הבעייתיים ביותר בכל עסק שהוא הם השיווק והמכירות מצד אחד וגביית חובות מצד שני. על כל אחד מאלה יקום וייפול העסק. מרבית המנהלים והבעלים של עסקים מודעים לבעיות הללו ומנסים לנקוט בכל האמצעים על מנת לחזק את הנקודות החלשות. שכירת שירותיו של יועץ שיווק היא אחת השיטות לחזק את מערכת השיווק ולבצע הגדלת המכירות בארגונים וחברות.

ישנן מספר דרכים לביצוע תהליכי הגדלת המכירות בארגונים וחברות: העמקת הקשר עם לקוחות קיימים והגדלת נפח המכירות אליהם מצד אחד, ומאידך הגעה ללקוחות חדשים בשוק הנוכחי בה החברה פועלת או כניסה לשווקים אחרים. כל אחת מהדרכים דורשת התמודדות אחרת ואסטרטגיה שיווקית שונה. המומחים של המרכז הישראלי לשיווק מסייעים כבר שנים לעסקים רבים בשימור מערכת השיווק והמכירות ומעניקים שירותי ייעוץ שיווקי ממוקדת הגדלת המכירות לעסקים חדשים וותיקים כאחד.

7 תהליכי ייעוץ שיווקי בתהליך הגדלת המכירות

הגדלת מספר הלקוחות בחברה

הגדלת מספר הלקוחות בחברה היא משימה לא פשוטה, בעיקר בתנאים של חוסר ודאות כלכלית. כשהמצב לא ברור, נוטים הלקוחות להיצמד לספקים המוכרים והידועים שלהם ולהימנע משינויים מפליגים. ההיכרות האישית בין הספק לאחראי על הרכש והקניות מבטיחה המשכיות ומקטינה את הסיכויים לחדירה של ספקים חדשים. ייעוץ שיווקי מקצועי, מטרתו להתוות אסטרטגיות יעילות שיאפשרו כניסה ללקוחות חדשים. האסטרטגיה של יועץ שיווק, לשלב בין הבטחת מחיר מנצח ללקוח, שירות מצוין ו/או ערך מוסף שיהיה קשה לספק אחד להשתוות אליו. לעיתים קרובות קשירת יחס אישי חשובה לא פחות מכל ההטבות וההנחות האחרות שספק מבטיח ללקוח.

פיתוח אסטרטגיה שיווקית

חברת ייעוץ שיווקי יכולה לעזור לעסקים לפתח אסטרטגיה שיווקית מקיפה לצורך הגדלת המכירות המתיישבת עם היעדים העסקיים וקהל היעד שלהם. על ידי זיהוי ערוצי השיווק, המסרים והטקטיקות היעילים ביותר, עסקים יכולים לשפר את הסיכויים שלהם להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהמיר אותם, מה שיוביל בסופו של דבר להגדלת המכירות. יועץ שיווק מומחה מתאים ומפתח אסטרטגיה שיווקית מותאמת לצורכי הארגון.

זיהוי קהל יעד

על ידי ביצוע מחקרי שוק וניתוח נתוני לקוחות, חברת ייעוץ שיווקי יכולה לעזור לעסקים לזהות את קהל היעד האידיאלי שלהם. זה יכול לעזור לעסקים להתאים את מאמצי השיווק שלהם כדי להגיע לאנשים הנכונים עם המסרים הנכונים, מה שיוביל לקמפיינים יעילים יותר ולבצע הגדלת המכירות.

שיפור המודעות למותג

יועץ שיווק מסייע לעסקים לשפר את המודעות למותג שלהם באמצעות ערוצי שיווק שונים כגון מדיה חברתית, וערוצים נוספים. על ידי הגברת הכרת המותג ובניית מוניטין חיובי, עסקים יכולים למשוך לקוחות חדשים ולהגביר את המכירות.

אופטימיזציה של משפכי מכירות

חברת ייעוץ שיווקי יכולה לעזור לעסקים לייעל את משפכי המכירות שלהם, מיצירת לידים ועד להמרה. על ידי ניתוח נתונים וזיהוי אזורים לשיפור, עסקים יכולים לייעל את תהליך המכירה שלהם, להפחית חיכוכים ולהגדיל את הסבירות לסגירת עסקאות ולתהליכי הגדלת המכירות.

מתן תמיכה שוטפת

חברת ייעוץ שיווקי יכולה לספק תמיכה שוטפת לעסקים, לעזור להם להסתגל לתנאי השוק המשתנים ולצורכי הלקוחות. על ידי הישארות מעודכנת במגמות ובשיטות המומלצות העדכניות ביותר, עסקים יכולים להקדים את המתחרים ולהמשיך להגדיל את המכירות לאורך זמן.

הרחבת מגוון המוצרים ו/או השירותים ללקוח

אחת השיטות הטובות ביותר לשיפור המכירות היא הרחבת שיתוף הפעולה עם הלקוחות הקיימים, תוך שימוש בשיתוף הפעולה הקיים כמנוף להגדלת מגוון המוצרים או השירותים עבור הלקוח. ניתן להשיג את המטרה הזאת בשלוש דרכים: הגדלת המכירות של המגוון הקיים, הגדלת המגוון על חשבון ספקים מקבילים או מחקר, זיהוי צרכי הלקוח והתאמת מוצרים חדשים. וכל אלה תוך שיתוף פעולה מרבי עם הלקוח ונציגיו. יועץ שיווק איכותי יזהה בצורה מדויקת את הדרך הטובה ביותר וינחה בהתאם את אנשי המכירות.

המומחים של המרכז הישראלי לשיווק יעניקו גם לכם ייעוץ שיווקי ויסייעו לכם ליצור תהליכי הגדלת המכירות.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם