דף הבית כללי התפתחות השיווק באינטרנט

התפתחות השיווק באינטרנט

לאן עולם השיווק  הדיגיטלי מתקדם ?

בעוד זמן לא רב, בעלי העסקים יוכלו להקים ולנהל קמפיינים פרסומיים בעצמם. זה קורה כבר ב- Facebook   שהופכת לאט או מהר (תלוי איך מסתכלים על זה) מרשת חברתית לרשת פרסומית לעסקים בו מנוהלים דפים עסקיים בלבד.

ב- Adwords  Google ייקח קצת יותר זמן שם המערכת קצת מורכבת ודורשת עדיין ידע מקצועי.

ניתן לראות את השינוי באופן ניכר כבר עכשיו במכללות ללימודי מקצועות הדיגיטל.  מי שמגיע ללמוד קורסים של קידום אתרים ו PPC הנם בעלי עסק שרוצים לעשות זאת בעצמם.

לעומת זאת, מה שלא יעלם מהעולם, לדעתי,  אלה אנשים מקצועיים שייעצו ויכוונו בכל תחום עסקי אפשרי אך בעיקר בשיווק ובמכירות. בעל העסק ירצה לדעת היכן, כמה ומתי להשקיע? וזאת על מנת לקבל את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה (ROI). כי מה לעשות, בכל זאת יש לנו עסק לנהל ויש לנו המון נתונים ומישהו חייב לנתח את המספרים הללו ולעשות לנו סדר בבלגן. לצורך כך גם הביקוש לאנליסטים ילך ויגדל כך שבכל חברה שלא תרצה להישאר מחוץ לתמונה יעסיקו אנליסט שיווקי, תפקיד שמקביל היום לתפקיד מנהל פיתוח עסקי ((Business Development.

מה עוד מתפתח?

מסחר אלקטרוני זה שם המשחק!  אנשים מבקרים פחות בחנויות פיזית  ורוכשים יותר מוצרים ושירותים באמצעות האינטרנט. המחיר זול יותר משום שחוסכים את עלות התיווך וזה נוח ומהיר יותר. ומצד שני הקמת אתרי E-Commerce    כדאיים ועלויות האחזקה שלהם נמוכים יחסית.

אז אם אתה בעל חנות, כדאי לך להשקיע באתר קניות online.

אם אתה בעל עסק שנותן שירותים, כדאי לך למתג עצמך ברשת. (ראה מאמר בנושא מתג עצמך בפייסבוק)

בכל הנוגע לפרסום באינטרנט, צריך שהוא יהיה ויזואלי! אם זה בסרטון וידאו או בתמונות שמעבירות מסר קליט.

תוכן איכותי ימשיך להיות מצרך מבוקש. אנשים "צמאים" למידע זמין. ככל שהמידע יהיה מקצועי ואמין יותר כך ימשוך קוראים.

עקב מגמת העלייה בכמות הגולשים במובייל לעומת במחשב, האתר חייב להיות מותאם למובייל. כמו גם דף הנחיתה אליו מפנים את הגולשים בפוסט הפרסומי. בשל כך האפליקציות הולכות ונעשות יותר פופולאריות ומהוות פלוס גדול באסטרטגיית השיווק באינטרנט משום שזהו כלי חזק בשימור לקוחות.

עוד סיבה לכך שהאפליקציות תופסות מקום חשוב בשיווק העסק היא שאנשים מחפשים יעילות ולא רוצים לבזבז זמן בחיפושים מיותרים באתר לצורך ביצוע פעולה כלשהיא (בניגוד לצריכת תוכן שם משקיעים יותר זמן).  אפליקציה מאפשרת לבצע פעולות בצורה מהירה וידידותית.

הכותבת: נטלי לביא- מנהלת תחום השיווק באינטרנט במרכז הישראלי לשיווק.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם