דף הבית ניהול עסקי הלוואה בערבות מדינה – כל המידע שחשוב שתכירו

הלוואה בערבות מדינה – כל המידע שחשוב שתכירו

מדדים להלוואה בערבות מדינה
מדדים להלוואה בערבות מדינה

מדינת ישראל מנסה לעודד את בעלי העסקים הקטנים להרחיב את מעגל שירותיהם ולהמשיך להזרים כספים ממיסוי במגוון דרכים. הלוואה בערבות מדינה דרך הקרן לעידוד עסקים קטנים ובינוניים מהווה את אחד מהאמצעים המוצלחים ביותר המונהגים במדינתנו וייעודה הוא להעניק לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים הזדמנות לפרוץ קדימה, מבלי שיהיו בידם הערבונות המלאים, כפי שמבקשים באופן רגיל הבנקים. להלן כל המידע שחשוב שתכירו לפני התחלת התהליך.

הלוואה בערבות מדינה – יתרונות התהליך

עד כה, בעלי עסקים קטנים ובינוניים היו צריכים לפנות לבנקים לשם קבלת הלוואה. הבנקים מצדם אינם מעוניינים לקחת סיכונים מיותרים ולכן משעבדים מזומנים או נכסים שווי ערך לגובה ההלוואה הניתנת. ולמשל, כאשר בעל עסק קטן מבקש הלוואה מהבנק בגובה 200,000 שקלים, לרוב הבנק יבקש ממנו ערבות בגובה דומה. הלוואה בערבות מדינה מהווה הזדמנות פז בעולם ההלוואות שכן על בעל העסק להתחייב בערבות אישית בלבד בנוסף ל- 25% ערבויות מסך כל סכום ההלוואה המבוקש. במידה ובעל עסק קטן ובינוני מקבל הלוואה בערבות מדינה על סך 200,000 שקלים, הרי שעליו להתחייב לערבויות בגובה של 50,000 שקלים בלבד ולשאר מחויבת המדינה. תנאי ההלוואה כיום ממומשים ע"י 4 הבנקים הגדולים אשר יכולים לגבות לא יותר מפריים + 3% על הסכומים הנלווים.

מי יכול לקבל הלוואה בערבות מדינה?

הלוואות בערבות מדינה מוענקות לבעלי עסקים או לייזמים ללא קשר לתחום עיסוקם. הדבר אומר כי ניתן לבקש הלוואה בערבות מדינה עבור כל עסק למעשה, בלבד שהוא נחשב קטן או בינוני. חשוב מאוד לציין כי עסקים עם חשבונות מוגבלים או כאלו עם תיקים פתוחים בהוצאה לפועל לבטח יתקלו בקשיים בקבלת הלוואה שכזאת אך גם כאן ישנם יוצאים מן הכלל וכל מקרה לגופו. זוהי הסיבה מדוע כדאי לבקש ליווי מקצועי לאורך כל הדרך, החל משלב הבירור לזכאות, דרך מילוי הטפסים המתאימים בצורה הנכונה ועד לקבלת הכספים המיוחלים. המרכז הישראלי לשיווק הוא דוגמא מצוינת לארגון אשר מציע לכם ליווי צמוד ומקצועי בתשלום על בסיס הצלחה. תהליך מילוי הבקשה מהווה מעין הגשת תוכנית עסקית אשר אמורה לעבור אפיון מפורט טרם הגשת הבקשה. מילוי המסמכים והשאלונים לשם קבלת הלוואה בערבות מדינה אינו מסובך אך ככל שהוא יתבצע בצורה הנכונה ביותר, כך יעלה הסיכוי שהפקידים המאשרים את מתן הערבות אכן יפעלו לטובת העסק שלכם. בהצלחה!

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם