דף הבית מאמרים בנושא הגדלת המכירות אימוני מכירות, אימוני כושר והקשר שביניהם

אימוני מכירות, אימוני כושר והקשר שביניהם

מחקרים רבים מראים כי קיים קשר ישיר בין אימוני מכירות ואימוני כושר לבין הישגים עסקיים של אנשי עסקים, אנשי מכירות והגדלת המכירות.

אדם קובץ ממצוק למצוק
אימון מכירות

מחקרים רבים מראים כי קיים קשר ישיר בין אימוני מכירות ואימוני כושר לבין הישגים עסקיים של אנשי עסקים, אנשי מכירות ותהליכי הגדלת המכירות. האנרגיות שמעניקים אימון הגופני ותהליכי אימון מכירות מעלים הן את המוטיבציה, את הערנות וחידוד החושים וגורמות לתוצאות העסקיות של אנשי מכירות לעלות.

אומנות המכירה היא ללא ספק אחד המקצועות הקשים, אך גם בין המתגמלים ביותר שקיימים כיום בשוק העבודה, הן בארץ והן בחו"ל. מעבר לזאת, אנשי המכירות נהנים ממעמדם מיוחד בכל ארגון, ותופעה זו אינה מפתיעה, שכן הם אלו שדואגים להכנסות, ולכן גם הם אלו שמשפיעים באופן ישיר על מצבו של הארגון בכללותו. אנשים שמצליחים בתחום המכירות הם מקצוענים מהשורה הראשונה, וכדי להגיע לתוצאות טובות, הם צריכים להתאים את עצמם לעולם דינמי, שמשתנה ללא הרף.  אנשי מכירות שמצליחים לעשות זאת, מגיעים מהר מאוד לתפקידי מפתח בארגונים שלהם.

אנשי מכירות מקצועיים מאמנים את עצמם באפן שוטף בהיבטים שונים לצורך הגדלת המכירות בכל שנה ושנה, לרבות: טקטיקות מכירה חדשות, קיצור תהליכים, לימוד צורכי הלקוחות, פירוש נכון של שפת הגוף של הלקוח ואיתור מניעי הלקוח.

אימונים פיסיים נמצאו כבעלי השפעה חיובית וישירה על ההצלחות המקצועיות של איש המכירות. כושר גופני טוב מאפשר לאיש המכירות להיות חיובי ואנרגטי יותר, ובכך להגיע ליותר לקוחות, להניע תהליכים במהירות גבוהה ולשפר את אחוז העסקאות הנסגרות ביחס לכמות הפגישות שהתקיימו עם לקוחות פוטנציאליים.

קווי הדמיון בין אימון מכירות לאימון כושר

ראשית, גם אימוני כושר וגם אימוני מכירות כוללים הצבת יעדים ועבודה לקראתם. באימוני כושר המטרה עשויה להיות הגברת כוח, שיפור סיבולת או ירידה במשקל, בעוד שבאימוני מכירות המטרה עשויה להיות הגדלת המכירות, שיפור שביעות רצון הלקוחות או סגירת עסקאות נוספות. בשני המקרים, הצלחה דורשת מיקוד, משמעת והתמדה.

שנית, גם אימוני כושר וגם אימוני מכירות דורשים רמה מסוימת של מוטיבציה עצמית ומשמעת עצמית. באימוני כושר, אנשים חייבים להיות מוטיבציה לדחוף את עצמם כדי להשיג את מטרותיהם, גם כאשר הם עשויים שלא להרגיש כך. הדרכות מכירות מחייבת את המשתתפים להיות במוטיבציה לחפש את הלקוח הפוטנציאלי הבא, לעקוב אחר לידים ולסגור עסקאות, גם כאשר הם עלולים להתמודד עם דחייה או כישלונות.

לבסוף, גם אימוני כושר וגם אימוני מכירות דורשים למידה ופיתוח מתמשכים. באימוני כושר, אנשים חייבים להישאר מעודכנים בטכניקות האימון העדכניות ביותר, מחקר תזונה ואסטרטגיות למניעת פציעות. הדרכות מכירות מחייבת את אנשי המכירות להישאר מעודכנים בטכניקות המכירה העדכניות ביותר, הכרת המוצר ומגמות התנהגות הלקוחות.

רוצים לדבר איתנו? אנחנו פה

נא מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם